Trazis upoznavanje?

Raj za Facebook korisnike !

 

Surfajući po fejsu, kao i inaće 14143 poruka napuni moj inbox, no jedna je bila pozivnica od prijatelja za neki browser. Naravno, mislio sam da je to čista glupost, (spam poruka), i nisam otvorio link.
Znam da mi taj prijatelj nikad nebi slao gluposti u inbox, pa sam ga otvorio.
Prebacilo me na novu super dizajniranu stranicu sa videom, a u njemu je bio opisivan novi web browser sa FACEBOOK-om !

Ovo je FACEBOOK BROWSER!
i
Ovo je jednostavno raj za facebook korisnike, ovaj novi browser je sličan kao Google Chrome, brz je kao i Google Chrome, ali ono što je jako bitno je to da je UGRAĐEN facebook u njega.

Čim otvorite browser odmah ste na facebooku, ne mogu opisati koliko je ovo dobra ideja !

Svakako pogledajte kako možete biti na facebooku dok surfate na ostalim stranicama, npr. dok ste na youtube samo stisnege gore gumb "SHARE" i vaša pjesma koju slušate bit će podjeljena na facebooku kao poveznica !

SVE SVE I SVE imate vec na samom browseru, da ne duljim, pogledajte video ! OBAVEZNO ! i ako vam se sviđa, skinite ovaj browser !

VIDEO:
! BROWSER MOŽETE PREUZETI NA LINKU ISPOD !


 (browser nije moj, i nemam toliko pozivnica da podijelim s vama, ali zato vam želim na ovakav način olakšat surfanje)



 
Zanimljivosti. PC Game Trainers. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.